Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 Juni

Kategori: Allmänt

Dagen har gått bra. Jag tog hand om Nicholas tre timmar helt själv idag och det gick bra. LCC Jennifer har precis varit här och nu är papprena påskrivna så imorgon börjar letandet efter en ny familj. Det känns faktiskt ganska spännande men jag är även nervös över om jag kommer att hitta någon bra familj. Vi får se vad som händer!

Igår regnade och åskade det på kvällen. Det var jättehäftigt, jag har aldrig sett sånna blixtrar! Hemma ser man någonting lysa till bara men här stannade blixten kvar i nån sekund så man kunde se dem jättebra. Jag stod och tittade en lång stund.

Jag har haft kontakt med en tysk tjej på facebook och vi ska kanske hitta på något i helgen så det vore roligt. Familjen ska ha en garageloppis så det kan ju bli ganska kul också!

Även fast jag inte kommer att bo här så länge till så tänkte jag visa lite kort från huset och lite annat:


Köket, det ser lite annorlunda ut än vad det brukar för alla möbler är inte tillbakaställda sen de fixade golvet.


Trappan från köket.


Vardagsrummet.


Nicholas del av vardagsrummet!




Om man går längst till höger så kommer man till mitt rum, Jennifers kontor och badrummet.


Jag och Nicholas vid lekplatsen igår.


Lucy.

Saknar er!

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Saknar dig också!

    Lycka till med familjen, jag håller tummarna!

    2010-06-11 | 20:58:32

Kommentera inlägget här: