Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Denver

Kategori: Allmänt

Igår tog jag och Ana tåget till downtown Denver. Det blev både en bättre och sämre resa än vad jag trodde! Det dåliga var att jag inte hittade den Colorado tröja som jag vill ha. När vi var i Boulder så såg jag en men jag tänkte att de skulle ha den i Denver så jag köpte den inte, vilket jag ångrar nu. Dessutom så stängde alla affärer kl 7 så vi hann bara gå i en affär! Det var lite synd. Men det var jättefint väder så vi gick på lite sightseeing och tog kort som jag ska visa. Vi avslutade dagen med att äta på Cheesecake factory och det var jättegott, synd bara att vi blev så mätta så vi inte orkade någon efterrätt! Det får bli nästa gång. Sen tog vi tåget hem vid 9 och Jani kom och hämtade oss på tågstationen.




Vi förstod inte varför denna fanns mitt i Denver, den borde väl vara i New York.




Jag framför Colorado state capitol.


Civic center




Cheesecake factory






Väntar på tåget.

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Hej! Ser ut som du mår gott iaf. Hoppas du hittar en ny familj. Så stolt över min systerdotter :) Kram

    2010-06-23 | 20:15:12

Kommentera inlägget här: