Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Fortsättning!

Kategori: Allmänt

Nu är vi tillbaka igen! Jag och Ana fick låna Jennifer och Janis cyklar så vi drog iväg till musiken! Det var så härligt att cykla och det har varit underbart väder idag, inte ett moln på himmlen! Det var massor med folk men vi hittade en kulle där det inte var så många så vi satt i gräset och lyssnade på musiken och njöt. Jag tittade på bergen och den fina utsikten och kände mig ledsen över att jag kanske måste lämna detta underbara ställe snart. Jag älskar colorado och önskar att jag kunde få en ny familj här. När vi kom hem igen åt vi middag, det var supergoda revbensspjäll! Det är lite ovant att äta middag så sent, vi äter runt 7-8 på kvällen.
Nu ska jag se om jag kan titta på so you think you can dance, jag börjar ju inte förrän halv ett imorgon så jag kan sova länge!

Har lite bilder att visa också:




Vi lekte i källaren idag och Nicholas hade väldigt roligt!










Jag och Ana!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej!

    Jag tror du gjorde rätt.Du ser ut att ha det bra.

    vi hoppas att vi får lite sol snart vi med.¨



    Kram Mamma

    2010-06-18 | 06:16:39

Kommentera inlägget här: