Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Glad Midsommar!

Kategori: Allmänt

En dag som denna önskar jag att jag kunde vara hemma! Inte för att det är en dålig dag här men de firar ju inte midsommar. Jag hade velat vara hemma och göra en midsommarstång med Wilma!

Jag har fått flyginformationen nu och jag åker på måndag kl 14.55 till Chicago sen vidare till Philadelphia och jag är framme 22.05. Så det kommer att bli en lång dag! Jag hoppas att allt kommer att gå bra med packningen, väskorna kommer ju att vara lite tyngre nu!

Idag har jag och Nicholas varit själva ett tag för Jennifer och Ana åkte iväg för att fixa colorado ID och skriva teoritest. Vi var ute på framsidan och Nicholas badade i sin lilla pool. Jag satt bredvid och blev nästan lika blöt som honom som satt i!

Jag har redan fått meddelanden från två svenska tjejer på facebook som kommer att vara i samma aupairgrupp som mig så det är roligt! Den nya LCC:n har även skickat mail om nästa aupairmöte som är den 8:de Juli. Vi ska gå på en konsert i parken och så ska vi hjälpa till som volontärer på ett art centrum. Det kommer nog att bli roligt!

Lite bilder:






Musik i parken igår.


Jag och Nicholas imorse.




Snacktime!

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA :)

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej!

    Det låter som det kommer att bli bra det där.

    kul med lite svenskar.

    Glad midsommar på dig med.

    Kram Mamma

    2010-06-26 | 00:29:22

Kommentera inlägget här: