Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Lördag eftermiddag

Kategori: Allmänt

Efter våran berg-sightseeing så åkte vi till hotellet. Dit kom även Mercedes och hennes man. De skulle ut och äta med Jani och Jennifer och jag och Ana skulle ta hand om Nicholas. Så vi gick till en leksaksaffär och köpte en leksak till Nick och sen var vi på hotellrummet och lekte. Jag beställde roomservice för första gången för vi åt middag på hotellrummet. Sen när de kom tillbaka vid 9 tiden så fick jag och Ana skjuts till Pearl street mall. Där gick vi på gatan och tittade på alla som hade uppträdanden. Det var en kille som jonglerade med knivar och eld! När vi hade tittat färdigt köpte vi en glass och gick tillbaka till hotellet. Det är lite läskigt att gå så sent på kvällen när det är mörkt men det gick bra! När vi kom tillbaka till hotellet tittade vi på filmen Medan du sov innan vi gick och la oss.


Jag på mitt och Anas hotellrum.


Jonglören, men han syns knappt!






Just det! Innan vi åkte upp i bergen så gjorde jag och Ana karikatyrteckningar. Det kostade bara 2$ så vi tänkte att det kunde vara roligt! Är det likt?!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:



    Hej!

    Ska det där föreställa dig? inte likt tycker jag.

    Kram Mamma

    2010-06-21 | 17:49:13
  • Moster Nettan säger:

    Haha jag vet inte om jag tycker det är likt dig :) Kram

    2010-06-21 | 20:09:58

Kommentera inlägget här: