Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Roxborough State Park

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis kommit hem från aupairmötet! Det var jättefint och roligt att träffa lite andra aupairer. Megan kom och hämtade mig vid 9 och vi åkte först till ett ställe som heter Panera bread och åt frukost. Jag åt en ostbagel som var ganska god! Sen åkte vi vidare till det ställe som vi skulle mötas och vi var ungefär 40 minuter tidiga så vi satte oss i gräset och väntade. Megan är från Australien och verkar vara en tjej som jag kommer att trivas med! Det verkar vara många aupairer som festar en massa på helgerna och så och det vill jag inte göra. Men man måste vara 21 för att komma in på alla ställen så jag har en ursäkt ifall de frågar! I alla fall så satt vi och väntade och när det var fem minuter kvar och ingen hade kommit så ringde vi till Jennifer (LCC:n) och då visade det sig att vi var på fel sida om parkeringen! Så sen delade vi upp oss och åkte i två bilar till själva parken där vi skulle vara. Först hade vi ett litet möte vid bilen där vi pratade om säkerhet vid lekplatser sen begav vi oss iväg på våran vandring! Det var jättevarmt, säkert över 30 grader men det var roligt. Det var ganska många som inte var med för att de är på semester men det är ganska bra med en lite mindre grupp också. Jag tror att vi gick i kankse två timmar och det var jättefint! Vi hade en snabb fikapaus, jag var inte speciellt hungrig, man var mest törstig! Men jag hade med mig både vatten och gatorade (ungefär som en energidryck) så det var bra.
Jag tog 33 bilder så jag tänkte visa lite av dem. Eller det kommer förmodligen bli ganska många!:




Det här skulle du tycka om mamma :)


Ett gäng aupairer!


Och så jag!






Jag och Megan!


Gruppfoto! Jag vet inte riktigt hur jag står, det ser lite konstigt ut!


Visst är det häftigt!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    HEJ. Vad härligt det ser ut. vad häftiga klippor.

    och vad fint väder, här är bara kallt.

    kram Mamma

    2010-06-06 | 05:54:33
  • Irene säger:

    Hej Emma!

    Vilka fina bilder! Är du nöjd med kameran?

    Hoppas du orkade läsa mitt mejl ;D



    Kram

    2010-06-06 | 22:44:43

Kommentera inlägget här: