Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Söndag

Kategori: Allmänt

I morse åt jag och Ana amerikanska pannkakor till frukost! Det är jättegott! Jag åt något som hette Blackwheat pancakes vilket är en nyttigare variant med kaneläpplen till. Sen gick vi till en park där vi mötte Jani, Jennifer och Nicholas. Sen gick vi på Pearl street mall till klockan var ungefär 2 och då åkte vi tillbaka till Highlands Ranch.

Nu på eftermiddagen följde jag med Jennifer till mataffären (King Supers) och så har vi ätit en jättegod middag ute på altanen! Det var lite blandat, majskolvar, kyckling, krabba, ris. Krabban var jättegod! Det är benen från sånna jättekrabbor. Jag och Ana har även kört för första gången i USA, men bara lite i området.
Nu ska jag gå och lägga mig när detta är färdigt! Jag har suttit över en timme och skrivit och laddat upp biler bara för er!


I parken.




Jag hittade en sko till dig Andreas :)

~♥~

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Nämen! Nått som kanske till och med är "lite" för stort :D

    Snygga bilder =)

    Nu ska jag åka och jobba, är nervös. Första gången jag jobbar helt själv. Men det går nog bra



    Kramar

    2010-06-21 | 06:12:21
  • Moster Nettan säger:

    Hej!

    Fina bilder :) Kul att se dig för du ser ut att må bra. Kram

    2010-06-21 | 15:14:14

Kommentera inlägget här: