Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

4 Mars

Kategori: Allmänt

Vilket underbart väder det är idag! På förmiddagen var vi till Almåsa där Wilma hade friluftsdag. Jag åkte inte ens ett åk, efter två svängar lossnade ena skidan och jag konstaterade att pjäxorna och skidorna inte passade ihop. Dessutom var skidorna alldeles för långa. Wilma var tjurig i början men sen åkte hon jättebra. Hon svängde dock ingenting utan körde rakt ner! Jag blev jättesugen på att åka och funderade ett tag på om jag skulle hyra ett par skidor men det var så lite tid kvar så det kändes onödigt. Det var i alla fall härligt att stå i solen och titta på och prata lite med barnen som åkte förbi. När vi kom hem och hade värmt upp oss lite åkte jag och mamma ut en sväng med längdskidorna. Det var jätteskönt!

Jag har inte hört någonting från familjen än. Får se om det händer något ikväll kanske? Det är ju alltid kul om familjerna hör av sig istället för att bara försvinna som de flesta har gjort. Det är bara att fortsätta hoppas!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: