Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

6 Mars

Kategori: Allmänt

Imorse hade jag fått ett mail från pappan i familjen! Han skrev att de var intresserade av att ha mig som aupair "next year" och då trodde jag att han menade nästa år men så var det ju inte! De behövde en aupair nu så vi bestämde att de skulle ringa strax efter klockan 4. Så jag väntade på att de skulle ringa men när jag hade väntat i över en timme så orkade jag inte mer. Det var middagstid och maten var redan påbörjad så jag mailade och sa att de kunde ringa imorgon istället för då skulle jag vara hemma hela dagen. Pappan svarade och tydligen så höll han på att förbereda sig inför en två veckors lång affärsresa. Men han eller mamman skulle ringa imorgon så det ska bli spännande!

Idag har det varit jättefint väder. Vi har gått på promenad till ICA och på tillbakavägen stannade vi och matade svanarna och ankorna med kex. Sen gick vi hem och grävde ut en sittplats i snön och fixade en brasa där vi grillade korv. Det var riktigt trevligt och skönt att sitta i solen!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: