Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Beslut

Kategori: Allmänt

Jag har bestämt mig för att tacka nej till familjen. Det är jättejobbigt och taskigt men det kändes inte rätt så jag var tvungen att göra det. Jag vill ju att det ska kännas 100% rätt med familjen som jag ska till och det gjorde det inte med denna. Jag har ännu inte fått svar från deras nuvarande aupair men jag skickade ett mail till mamman och skrev hur jag kände och så. Det vore onödigt att dra ut på tiden ännu mer eftersom jag redan hade bestämt mig och för att jag vet att familjen behöver en aupair ganska snabbt.
Vi får se om det blir nästa matchning som är rätt eller om jag kommer få 10 till, mig spelar det egentligen ingen roll, huvudsaken är att det blir rätt!

~♥~

Kommentarer

  • Sigrid säger:

    Måste säga att du är otroligt stark som tar det beslutet, om jag varit dig och fått så pass många matchningar hade jag nog tackat ja!

    2010-03-17 | 12:50:33
    Bloggadress: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: