Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Bilder

Kategori: Allmänt

Tänkte visa lite bilder från våran lilla semester!


Jag och Wilma i bilen på väg till Messlingen.


Wilma framför stugan.


Lite sol hade vi i alla fall!




Det är svårt att fånga saker på bild ibland. Men det såg häftigt ut när fjällen var alldeles vita och hade den gråa bakgrunden.

Första gången vi var ut och åkte längdskidor så var det jättehalt ute. Vi var tvugna att åka en bit i skoterspåret innan vi kom ner till skidspåret och ni ser ju hur det gick! Jag vet inte hur många gånger vi ramlade innan vi kom ner! Det var nästan omöjligt att få stopp så enda chansen var att sätta sig ner så att man inte for in i ett träd!


Fint va =)



Vi åkte även slalom två dagar, vilket var jätteroligt! Synd bara att man får in tekniken på slutet när man är som tröttast i benen och ska åka hem! Det fanns jättemånga och bra slaombackar och jag fick åka sittlift för första gången och det var roligt. Vi åkte för det mesta i de lätta backarna för jag tycker inte om när det är brant och när vi provade att åka i en lite brantare backe slutatde det med att jag gick ner en bit! Jag är lite feg när det gäller sånt där! Jag åkte även ett åk med Wilma i barnbacken. Hon försökte få mig att åka en liten bana i skogen men det gick jag inte med på!





Det var lite bilder! Har inte haft med kameran så mycket så jag har inte kunnat fota så som jag brukar göra!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: