Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Hemma igen!

Kategori: Allmänt

Den här veckan har gått väldigt fort! Vi har haft det jättebra i fjällen även fast det inte har varit så bra väder och att vi var utan vatten de två första dagarna. Vi har åkt längdskidor, åkt skoter, pimplat, ätit på restaurang, åkt slalom och haft det bra! Men det är alltid skönt att komma hem igen=)

På aupairfronten har det inte hänt speciellt mycket. Jag pratade med mamman och pappan i familjen som bodde utanför Boston och det kändes bra efter det samtalet. Vi bestämde att vi skulle höras igen några dagar senare men dagen efter så fick jag ett mail som ändrade allt. Innan de hade haft kontakt med mig så hade de varit matchad med en tjej som hade fått några problem så de hade börja matcha med andra aupairer, det var då de fick kontakt med mig, men nu så hade den tjejen löst sina problem så de hade bestämt sig för att matcha med henne igen. Det kändes tråkigt för det var den andra familjen som jag var beredd att tacka ja till om de hade gjort det. Så nu väntar jag på en ny matchning och jag hoppas att det kommer något bra igen!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: