Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Matchning 17

Kategori: Allmänt

Jag har fått en ny matchning! Den verkar jättebra! Jag ska ringa CC imorgon och säga att jag är intresserad av att prata med dem. Det är en familj som bor 1 timme utanför Boston och de har två barn på 7 och 4 år så. Det som är bra med denna familjen är att de verkar ha liknande intressen som mig. Hoppas verkligen att jag kommer att få prata med dem =)

Imorgon ska jag packa för på lördag åker vi till fjällen och blir borta i en vecka. Det ska bli skönt att få komma iväg lite och att få vara ute och åka skidor, åka skoter, pimpla m.m. Tur att det finns bärbara datorer och mobiler så att jag kan hålla mig updaterad på aupairfronten medans jag är borta!

~♥~

Kommentarer

  • irene säger:

    Kan jag ha rätt? skickade mejlet innan jag såg det här, håller tummarna Emma!

    2010-03-19 | 21:50:43

Kommentera inlägget här: