Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Samtalet

Kategori: Allmänt

Jag skrev ett inlägg precis efter att jag hade pratat med mamman i familjen men jag upptäckte att det blev lite rörigt så jag tog bort det och skriver ett nytt! Samtalet gick bra och känslan efteråt var jättebra! Innan var jag ganska negativt inställd till denna familjen men nu efter att ha pratat med mamman så känns det hundra gånger bättre! Det kändes som om vi var väldigt lika mamman och jag. De hade en hundvalp och tre katter och jag älskar ju djur så det är bra. De hade en svensk aupair nu så jag ska troligtvis prata med henne också och det kan ju vara bra att få höra av henne hur hon tycker att det har varit att bo med familjen. Det som kändes lite osäkert var bland annat att sonen hade lite problem i skolan och att dottern hade varit döv så hon var lite sen i utvecklingen, men hon var bra nu. Jag tror att de skulle prata med en annan aupair som de var matchade med också. Vi skulle hålla kontakt genom mail och så får jag se vad som händer...

~♥~

Kommentarer

  • sigrid säger:

    åh, vad kul äntligen en good match! Men kan ju hålla tumjmanra, var bodde dem ?

    2010-03-08 | 13:13:24
    Bloggadress: http://sigridiusa.blogg.se/
  • sigrid säger:

    Vad bra! Ja, dock har jag kvar en som är super hos en familj i New jersey så jag är inte så ledswen för det!

    2010-03-08 | 13:44:13
    Bloggadress: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: