Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Vi drar till fjällen!

Kategori: Allmänt

Idag åker vi till ett ställe som heter Messlingen som ligger utanför Funäsdalen. Det ska bli roligt, synd att det är så tråkigt väder bara. Men på en vecka borde det väl kunna bli fint väder någon dag!

Ikväll ska jag prata med mamman i familjen. Jag har även frågat om jag kan få deras nuvarnade aupairs mailadress så att jag kan ställa några frågor till henne också. Familjen behöver hitta en ny aupair ganska snabbt och jag är ju inte speciellt bra på att ta snabba beslut, men vi får se hur det går. Först och främst så får jag se hur det känns efter samtalet. Det är några saker som jag är lite fundersam över, bland annat att de är vegetarianer.

Nu ska jag göra mig redo för att åka!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: