Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

1 Maj

Kategori: Allmänt

Jag har börjat fundera på min packning nu. Jag kommer att ha en stor väska som får väga max 23 kg sen så kommer jag att ha en kabinväska som får väga max 8 kg och så ska jag ha en liten handväska där jag kan ha kamera och sånt. Jag provpackade idag och det vart precis med kilona men det kommer att funka tror jag! Det är lite dumt att jag har en så stor och tung dator men jag får ha den i den stora väskan.

Jag har även suttit och försökt göra klart DS-160 till visumet men det går inte så bra. Pappret som man fick från CC stämmer inte så på vissa saker vet man inte vad man ska svara. Jag har skrivit upp det jag inte vet så på måndag får jag ringa till CC och be om hjälp. De har ju precis ändrat så att man fyller i på datorn istället för på papper och så har de slagit ihop flera saker så det är ju lite nytt.

Det börjar verkligen närma sig nu =)

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: