Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 Maj

Kategori: Allmänt

Oj, vad det börjar kännas jobbigt nu. Igår var en jättebra dag men att säga hej då till Irene var jättejobbigt. Jag kommer att sakna henne så oerhört mycket. Förhoppningsvis kommer det att kännas bättre sen för just nu känns det jättejobbigt. Och att veta att jag ska säga hej då till Wilma och Andreas gör mig gråtfärdig bara av att tänka på det. Och jag vill inte ens tänka på hur jobbigt det kommer att bli att säga hej då till mamma.

Idag har jag sagt hej då till farmor och farfar, det var också jobbigt, det var svårt att hålla tårarna borta. Men jag ville inte börja gråta för då vet jag att jag inte hade kunnat sluta.

Imorgon blir det att jag säger hej då till mamma, momma och moffa och efter det måste jag sluta tänka på det! Då ska jag se framåt och tänka på allt roligt som jag kommer att få vara med om. Det är nog bra att dagarna i New York kommer att vara så intensiva så att man inte hinner få hemlängtan!

Jag tänkte visa lite bilder på presenterna till värdfamiljen:


Det här ska lilla Nicholas få, ett Birger gossedjur och en Elsa Beskow bok.


Dessa ska värdföräldrarna få, muggar med deras namn på.





~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Sprid ut dina vingar älskling, du flyger och kommer att ta dig långt. Under tiden så väntar vi på dig.

    Ha det super;)

    2010-05-24 | 13:11:42

Kommentera inlägget här: