Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

25 Maj

Kategori: Allmänt

Vad har hant idag da? Imorse klev jag upp vid sju och sen gick vi och at frukost. Frukosten var helt okej, jag at mjolk och flingor, en bagle och drack juice. Sen fran 8.15 imorse har vi haft lektioner. Vi har fatt en bok som vi anvander och idag har vi bla. lart oss om sjukdomar. Vi har gjort lite collage och ska redovisa imorgon. Vi har lart bla lart oss att aldrig skaka en bebis! I slutet av lektionen fick vissa kuponger som de sen skulle anvanda for att hamta ut en present fran familjen. Jag blev jatteglad nar hon ropade upp mitt namn! Jag fick en korg med bla. en vattenflaska, keps, m&m, liten skrivbok, en cd med kort fran dessa dagar pa skolan som de kommer att skicka till mig och sa behover jag inte betala New York touren som egentligen kostar 35$ sa det var jattesnallt av familjen tycker jag. Vi hade lektioner till kl 18.00 sen var det middag. Maten gar att ata men ar inte speciellt god. Sen kl 19.00 hade vi en international sing along, det glomde bort oss fran sverige sa vi slapp ga upp pa scenen och sjunga! Men det var roligt att se de andra. Nar jag ar fardig har ska jag ga och lagga mig for jag borjar bli lite trott. Men det har gatt forvanandsvart bra med tankte pa tidsskillnaden och allt sa det ar skont.

Hoppas att ni har det bra dar hemma! Ni behover inte oroa er for mig, jag mar bra!

Saknar er!

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Hej syster!

    Kul att du hör av dig.

    Låter som du har det riktigt bra där borta. Vad var det för mat då? Var det inte jobbigt första dagen men tidsskillnaden?



    //Andreas

    2010-05-26 | 09:21:19
  • Mamma säger:

    Hej skönt att höra att allt är bra.det är tom här utan dig.men vi väjer oss nog. ser fram emot att se lite bilder. kram mamma

    2010-05-26 | 12:02:03
  • Irene säger:

    Kul Emma! Jagt blir så avundsjuk och vill vara där också;) Sa ju att det skulle bli bra!

    Kram

    2010-05-26 | 16:07:37
  • Moster Nettan säger:

    Hej!

    Kul att du kunde skriva så snabbt så vi vet vad du har för dig. Ser framemot att följa dig här på bloggen. Kram

    2010-05-26 | 18:57:57

Kommentera inlägget här: