Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

26 Maj

Kategori: Allmänt

Tredje dagen pa aupairskolan! Det ar langa dagar, idag har vi haft lektioner fran 8.15 till ca. 20.00, sa man blir lite trott. Men dagarna gar forvanandsvart fort anda. Det ar synd att vi inte hinner vara ute sa mycket i det fina vadret. Igar i slutet pa lektionen sa fick vi gora valfritt pyssel och da gjorde jag tva sanna blommor som jag brukar gora av servetter fast i silkespapper och de blev jattefina! Sa idag skulle vi visa alla vad vi hade gjort och sen fick man antingen spara det eller lagga det i en korg. Jag lade mina i korgen och sen tog varan larare en av dem och satte pa sin troja sa hon har gatt omkring med den hela dagen!
Maten har ar inte alls speciellt god, det later sakert gott om jag berattar vad vi har atit men det smakar inte gott och ser inte gott ut! Vi har fatt kycklingburgare, pasta och tomatsas, bakad potatis och panerad fisk m.m.
Idag har vi jobbat lite i grupper. Jag och en tjej fran Mexiko har gjort ett slags collage om barn mellan 9-10 ar som vi ska redovisa imorgon. Nu ikvall har vi lyssnat pa en jatterolig polis, det var definitivt den roligaste lektionen hittills! Det ar synd att jag inte kan lagga upp bilder nu, men det kommer!
Jag langtar till imorgon da vi ska in till New York. Det ska bli jatteroligt!
Jag mailade Jennifer (vardmamman) igar och nu hade jag fatt ett svar. Hon berattade att Jani kommer att komma och hamta mig pa flygplatsen och hon forklarade lite hur jag skulle gora for att komma till bagaget och vart han skulle vanta. Det lat krongligt men hon skrev att det later svarare an vad det ar. Hon skrev aven att vi kommer att ha en bbq pa lordag sa det ska bli roligt.

Nu ska jag ga och ta en dusch och sen ga och lagga mig. Jag ar valdigt forvanad att det inte har varit svarare med tidsskillnaden. Jag har inte kant av det alls an.

Saknar er!

Kommentarer

  • Andreas säger:

    Shit vilka långa dagar! Tur att du har bra väder, de har inte vi. De regnar =( Längtar tills du lägger upp bilder =P Hur är rummet du bor i?

    Saknar dig syster.



    //Andreas

    2010-05-27 | 18:05:26

Kommentera inlägget här: