Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

30 Maj

Kategori: Allmänt

Tänkte berätta lite vad som har hänt!
Fredag:
I förrgår åkte vi till flygplatsen vid 9 och var framme vid 10. Mitt flyg skulle gå kl. 17.30 så det var en väldigt lång väntan. Men det var en tjej från Ukraina som skulle med samma flyg så vi väntade tillsammans. Det stod på våra biljetter att boardingen skulle börja kl 5 och när den var kvart över och det inte hade börjat så gick jag till skärmen och då visade det sig att planet var 40 min försenat. Så då skulle vi försöka att ringa våra värdfamiljer men det är inte så lätt så vi fick fråga efter hjälp. Så vi var tvugna att köpa telefonkort för 10$. Jag fick tag i Jennifer så det var bra. Flygresan gick jättebra, det var den bästa hittills! Jag satt vid fönstret och hade ingen bredvid mig eller bakom mig så jag hade sätet bakåtlutat och tittade lite på tv och lyssnade på musik. När jag kom till flygplatsen så var man tvungen att åka tåg för att komma dit där man hämtar bagaget men det gick bra. Problemet var bara att jag inte hittade Jani sen! Så till slut ringde jag till Jennifer och hon berättade att de hade tagit fel på tiden och sen efter mycket om och men så hittade vi varandra! När vi kom fram visade de mig runt lite och sen gick jag och la mig på en gång eftersom det var så sent. Jag fick en presentpåse med lite ljus, en ljusstake och två bodylotion eftersom att det är så torr luft här.

Lördag:
Det var stålande sol och jättevarmt ute när jag vaknade. Vi åt frukost och jag gav dem deras presenter vilket dom blev glada över. Sen så åkte jag och Jennifer och handlade lite. Vid fyra började grillningen så då började det komma lite folk. De hade varnat mig att det skulle komma "a big, black gay man!" och han var den första som kom, han var jätterolig. Alla som kom tog ju med sig någonting så det fanns massor att äta! Det var tårta till efterrätt och kan ni gissa vad en av dem föreställde!? En hamburgare och den var jättegod! Det var en rolig men tröttsam kväll, jag gick och lade mig innan alla hade gått.

Söndag:
Imorse åt vi frukost ute på altanen, vi åt amerikanska pannkakor och vattenmelon, det var jättegott. En av grannarna och hennes dotter som är 4 år kom och gjorde oss sällskap och sen gick vi till lekplatsen tillsammans. Nu har vi precis ätit lunch, grillat hamburgare, och Nicholas har sin nap. Jag och Jennifer ska åka till Traget sen så det ska bli roligt. Jag ska se om jag hittar några flip flop skor och så vill jag ju titta vad de har för kläder! Imorgon tror jag att vi ska åka in till Denver på lite sightseeing så det ska bli roligt!

Hoppas att ni har det bra! Jag saknar er!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: