Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

Jag är framme!

Kategori: Allmänt

Egentligen så borde jag gå och lägga mig nu men tänkte uppdatera er lite först! Flygresorna har gått bra, jag har fått sitta vid fönstret båda gångerna så det var roligt. Allt gick bra med packningen så det var skönt. Mellan frankfurt och new york tittade jag bla på film. Man hade ju en egen liten skärm framför sig så det var kul. När vi kom fram till JFK så fick vi vänta jättelänge i en kö och sen fick vi vänta ännu mer sen innan alla hade kommit. Vi var 10 stycken som skulle åka med samma buss. När vi kom fram till skolan fick vi en vattenflaska och rumsnyckeln, jag delar rum med en från colombia. Sen hade vi två timmar där vi fick göra vad vi ville. Malin, en av de svenska tjejerna är glutenallergiker så jag följde med henne och en ledare till en affär och handlade. Så jag har redan varit i en amerikansk affär! Sen hade vi samling där vi fick pizza och så gick de igenom lite med schema och regler. Tänkte visa lite bilder, det är jättefint här och vädret ar underbart!

Egentligen skulle jag lagga upp detta igar men min dator ville inte det! Jag sitter nu vid en dator fran skolan och har inte alla bokstaver! Jag lagger upp detta och skriver ett nytt om idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: