Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

This is it

Kategori: Allmänt

Nu händer det! Idag åker jag. Det känns jättekonstigt, allt känns nästan overkligt, som om jag lever i en dröm. Jag ska göra mitt bästa och försöka klara av det här året. Jag kommer att sakna alla så otroligt mycket. Vi får se hur det går, mitt mål är självklart att jag vill stanna i ett år men blir det för jobbigt så tänker jag inte stanna kvar och må dåligt bara för att.

Jag är färdigpackad nu så jag är redo när moffa kommer och hämtar mig. Kan bli skönt att åka bil ett tag, jag ska försöka sova men vi får se hur det går. Jag är lite orolig över min datorväska men det är ju någonting som jag måste ta med så får jag betala övervikt så är det i alla fall inte för att jag har packat massa onödigt.

Det här blir sista gången jag skriver från sverige på ett tag. Nästa gång kommer jag att vara i New York. Jag vet inte hur mycket tid jag kommer att få till att skriva under veckan där, kanske varje dag kanske en gång. Jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade!

Jag saknar er redan, men det här ska gå bra!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Ta vara på tiden. saknar dig. kram mamma

    2010-05-24 | 22:47:33

Kommentera inlägget här: