Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

10 November

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag! Snön var kvar imorse! Nu är den borta men jag har hört att det ska bli snöstorm imorgon så vi får väl se hur det blir. Jag och Nic har varit ute och haft roligt i snön idag, jag har nog lika roligt som han om inte roligare!
Vi har ju haft problem med mitt social security number och allt men idag fick jag en tid i alla fall till att ändra mitt namn. Jennifer hade försökt men det gick inte så jag provade idag och då tog jag bara något datum och tid för att se att det funkade och det gjorde det så nu är problemet att jag skulle behöva avboka den för att göra det igen med en annan tid men det funkar inte! Så irriterande att det alltid ska vara något som krånglar! Men förhoppningsvis så har jag ett mail imorgon med den kod jag behöver för att byta tid annars så får det bli den andra tiden och vi får hoppas att det inte tar för lång tid för Jennifer har ett möte som hon måste på. Det vore så skönt att få det fixat i alla fall.
Jag, Jennie och Emily har varit på vattengympa idag. Det var roligt och jobbigare idag så det var bra! På lördag ska vi kanske prova på zumba.
Onsdagar är bra för då har halva veckan gått och man känner att helgen börjar närma sig. Jennifer fyller år på lördag och jag vet inte vad jag ska ge henne. Jag har tänkt göra ett kort men vad ska jag köpa till henne? Jättesvårt! Något att fundera på till på fredag.



Våran fina snögubbe som varade i några minuter innan Nicholas förstörde den!


Nicholas gör en snöängel!


Lite suddigt men den enda bilden med oss båda!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: