Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 November

Kategori: Allmänt

Gissa vad som kom med posten idag! Jo inget mindre än mitt social security number! Hur i hela friden gick det till? Vi förstår ingenting, men det är otroligt skönt att ha det! Så mycket strul och så kommer det bara helt plötsligt med posten! Så nu slipper jag ju ändra namnet på min lilla lapp!
Jag och Nicholas har precis varit på tumblingclass och det var roligt, speciellt för honom som fick springa av sig lite! Sen när vi kom tillbaka jobbade jag i ungefär en halvtimme och sen tog Jennifer med Nic till doktorn för att göra ett allergitest som hon har försökt undvika. Jag tror de skulle göra det åtminstone. Så nu är jag ledig fram till 4 och jabbar sen till 5. Vi gjorde så för att jag ska passa Nic 2-3 timmar i helgen eftersom Jennifer fyller år så att de kan gå på bio eller något. Så det är härligt! Det är en bra dag idag, jag älskar fredagar!
Jennie kommer och hämar mig i eftermiddag och så beger vi oss mot Park Meadows för att äta middag och jag ska se om jag hittar något litet till Jennifer. Sen blir det bio så det blir roligt!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: