Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

15 November

Kategori: Allmänt

Jaha då var första jobbdagen på denna veckan över! Det kommer att gå fort det här känner jag! Det snöade när jag vaknade imorse så det var roligt men det blev plusgrader fort så den smälte bort. Men jag och Nic hann göra lite snöbollar i alla fall.
På eftermiddagen åkte jag och Jennie till Cheesecake factory. Gott som vanligt! Vi har kommit fram till att vi måste äta en varje vecka om jag ska hinna smaka alla sorter!
Det känns som om det är fullt upp hela veckan men det är bra. På fredag blir det hockeymatch vilket ska bli väldigt spännande! Och på söndag är det aupairmöte igen, denna gången ska vi bowla så det ska också bli roligt. Sen får vi se om vi hinner gå på bio och se Harry Potter.
Nästa vecka kommer vi att åka upp till Copper redan på onsdag kväll och sen kommer vi att åka hem på måndag morgon så det blir en liten minisemester! Fast jag ska ju jobba också men det blir roligt med lite omväxling.

Nu är det dags att lägga sig!
Hoppas att ni mår bra där hemma!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad skönt med minisemester, gör väl inget att jobba för det blir ju iaf miljöombyte. Vi har varit i S-holm i helgen. Jag och Lillian var på Queen musikal, den var jättebra. Nu har jag nedräkning till vi ska åka till Sundsvall då Alice fyller 1 år. Hoppas du får en bra vecka! Kram

    2010-11-16 | 09:34:58

Kommentera inlägget här: