Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

2 November

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag! Jag har en härlig vecka denna veckan för jag slutar 4 varje dag utom på fredag för då ska jag jobba från 9.30 till 19.30 för Jennifer och Jani ska på en fest tror jag.
Vid 6 hämtade Jennie upp mig och vi åkte och åt middag på Cheesecake factory så nu är jag jättemätt! Vi har konstaterat att det inte funkar att äta både middag och efterrätt där man blev alldeles för mätt! Men det var supergott! Vi ska på vattengympa imorgon så då kan vi träna bort det vi åt! Och på torsdag ska jag nog ta ett yogapass så det ska bli roligt att få göra det igen.
På lördag ska jag och Jennie bege oss in till Denver på lite sightseeing och på kvällen blir det kanske en konsert. Ingen jag har hört talas om men det kan nog bli roligt ändå. Kate Nash heter hon i alla fall.
Nu ska jag pyssla lite innan jag går och lägger mig!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Kul att gå på vattengympa, det skulle jag oxå vilja göra. Yoga är nått jag aldrig provat men dom som gör det säger att det är bra. Får väl prova det när man flyttat upp till Stockholm. Kram

    2010-11-03 | 07:37:25
  • Irene säger:

    Kul du verkar ha det :) Jag fick göra yoga igår på gymmet och det var jätteroligt. En aning jobbigt dock...

    Saknar dig, kramar.



    PS Leo hälsar <3

    2010-11-03 | 11:02:28

Kommentera inlägget här: