Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

23 November

Kategori: Allmänt

Igår var det en vanlig måndag. Det var lite blåsigt och kallt så jag och Nic var bara till parken en liten stund. När jag slutade åkte jag och Jennie till Cheesecake factory och mötte upp Emily och hade våran "Cheesecake monday"! Det var gott som vanligt! Jag provade en tiramisucheesecake och den var helt okej. Nästa gång blir det nog en chocholate mousse.
Idag har det också varit en vanlig dag. Nicholas har varit riktigt bra så det var skönt, det var bara innan napen han var lite jobbig. På förmiddagen var vi till parken, det var mycket härligare väder idag, där lekte Nicholas med en jättegullig tvåårig kille. Sen på eftermiddagen hade han karate och det gick riktigt bra! När jag slutade åkte jag till postoffice och efter det åkte jag hem och packade. Vi åker imorgon klockan 5 är det tänkt. Det ska bli väldigt spännande. Jag kommer att vara ledig på torsdagen och lördagen. Vi gjorde så för att jag skulle få två hela dagar att åka skidor så det var snällt. Jag kommer att ta med mig datorn så jag kommer förmodligen att skriva några gånger när vi är där.
Jag har precis tittat färdigt på My sisters keeper och den var jättesorglig men bra. Nu ska jag gå och lägga mig!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad kul att få åka lite skidor. Här i småland är det snöstorm så Theo vill säkert ut och åka kälke idag. Kanske ska försöka mig på att baka lussebullar oxå. Hoppas du får en bra minisemester. Kram

    2010-11-24 | 09:42:03

Kommentera inlägget här: