Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

26 November

Kategori: Allmänt

Fredag:
Jag klev upp ganska tidigt för jag visste inte riktigt när jag skulle börja passa Nic. Vid klockan 10 tror jag att den var så var Jennifer och Jani på väg men då ville Nicholas också åka så vi gick iväg allihopa till barnbacken. De hade till och med en sittlift i barnbacken! I alla fall så åkte vi några gånger och sen fick jag prova att åka med Nic i sele och det gick bra så jag fick ta honom några åk och jag åkte även liften med honom en gång. Efter ett tag så blev han trött så Jani och Jennifer följde med oss till bussen. Så jag och Nic tog bussen till Center village där vi bodde. Han var trött och hungrig så när vi skulle gå till lägenheten var han jobbig och grinade och gnällde men sen när vi kom fram så gick han direkt till sängen så vi tittade på tv och sen läste vi en bok innan nap och han somnade på en gång! Sen så sov vi i typ två timmar och precis när vi hade vaknat så ringde Jennie och sa att hon var här. Jennifer var här då och Jani kom strax efter. Sen hade vi lite strul med att få parkering till Jennie men det löste sig till slut. Så när hon äntligen kom hit så gick vi med Jennifer och köpte pizza till middag. Efter vi hade ätit så badade vi i hottuben ute och det var jättehärligt! Stjärnklar himmel var det också! Sen på kvällen tittade vi på twilight innan vi la oss.


Min nya skidutrustning! Den funkade jättebra!


Nicholas ville ha sina pjäxor på sig nästan hela tiden och han åkte lite skidor inne också!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: