Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

28 November

Kategori: Allmänt

Söndag:
Vi vaknade vid 8 tror jag. Sen var det den vanliga morgonrutinen med frukost och så. Strax innan 10 började jag passa Nic och då gick Jani och Jennifer för att åka skidor och Jennie åkte hem. Så jag och Nic lektle lite i lägenheten en stund sen gick vi ut för att ta en busstur! Nicholas älskar att åka buss och vi åkte med en jättesnäll busshaufför som lät Nic stänga dörrarna. Sen när vi hade åkt runt ett varv så lekte Nicholas i snön fram till lunch då vi gick tillbaka. Efter lunch så lekte vi lite Star Wars innan det var nap. Jag hade ont i huvudet så det kändes skönt att få vila lite! Och jag hade tur för Nicholas sov i över två timmar och när han vakande var Jani och Jennifer tillbaka så då slutade jag kan man väl säga. Jennifer såg att jag inte mådde så bra också. Vi gick och köpte middag alla tre men det slutade att vi kom tillbaka olika tider allihopa! Och tydligen medan jag väntade på maten så blev Jani och Jennifer osams så stämningen här är lite si och så. Det har hänt förut så det är ju inte helt nytt. Men det är ju klart att det är roligare när de inte är osams, det brukar ju som tur är gå över ganska fort. Eftersom jag inte mådde så bra så la jag mig tidigt. Internet fungerade ju inte heller så det var inte så mycket att göra!


Utsikt från fönstret i lägenheten!


Också från fönstret.




Nicholas är "The king of the world!"




Här är huset vi bodde i, Tucker Mountain Lodge.

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    NEJ!

    Inte ett dugg avis inte;)Det ser ju inte skönt ut alls det där.Hoppas du mår bättre nu.

    Kram mamma

    2010-11-30 | 06:54:48
  • Moster Nettan säger:

    Vad härligt det ser ut. Hoppas helgen i helhet varit bra och att du åkt mycket skidor.

    Vi kom hem från S-vall igår där det var lite snö men kallt. Här hemma i Gamleby har det kommit massor av snö, har snart 1 m :) Kolla in bilderna på FB. Kram

    2010-11-30 | 10:34:24
  • farfar säger:

    Tjusiga bilder på dig och Nicholas, granarna,nerfarterna,vyerna från fönstret.

    Vilken härlig plats!

    2010-11-30 | 18:19:51

Kommentera inlägget här: