Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

3 November

Kategori: Allmänt

Idag har det varit ytterligare en bra dag. Det är så härligt att sluta klockan 4, jag önskar att jag fick göra det varje vecka! Nicholas har dock varit lite småjobbig idag. Problemet är att han bara vill vara hemma och leka med mig hela tiden! Vi ska försöka att få honom att leka med andra barn när vi går till lekplatsen och så men det är svårt för han vill ju bara vara med mig!
Efter jobbet idag tog jag det lugnt och vid 6 kom Jennie hit och vi hängde lite här innan vi åkte till eastridge. Där köpte vi klippkort till träningspass, jag köpte ett med 20 gånger och min plan är att gå minst två gånger i veckan. Och sen gick vi på vattengympa. Det var roligt men inte sådär jättejobbigt. Problemet var ju att det var vissa saker som vi inte förstod hur man skulle göra men man lär sig väl efter ett tag. Man använde bälten och hantlar så det var första gången för mig. Imorgon ska jag nog gå på yoga, jag hoppas att man inte behöver ha en egen yogamatta för det har jag ju inte här.
Det känns skönt att det är torsdag imorgon. Fredag vet jag inte om det kommer att bli en lätt dag eller extra jobbig eftersom det blir så sent. Men det ska bli skönt med sovmorgon i alla fall!
Nu ska jag snart lägga mig! Det känns så skönt efter att man har tränat!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: