Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 November

Kategori: Allmänt

Det känns dumt att säga att jag har haft en bra dag för Nicholas har varit sjuk. Men det har gjort att jag har haft en väldigt lugn dag. Jag började ju inte förrän 9.30 och sen vid 10 tror jag den var åkte Jennifer med honom till doktorn så då fick jag över en timmes ledigt. Och när de kom tillbaka så tittade jag och Nic på film tills det var dags för nap. Han sov dock bara i en timme men efter napen så tittade vi på ytterligare en film tills jag slutade ungefär. Då åkte jag till biblioteket för att låna en peter pan film som Nicholas ville se men det var stängt så jag åkte till King soopers men där fanns den inte och inte heller på target så det blev mycket åkande utan att hitta det jag skulle.
Imorgon ska jag och Jennie till downtown och jag vet en sak som jag ska titta efter och det är en baddräkt. Vi konstaterade att det inte funkar så bra att ha bikini på vattengympa!
Igår var det jobbigt och även imorse men nu känns det mycket bättre! Ni där hemme förstår nog inte hur det är men det går verkligen upp och ner hela tiden! Det är otroligt att man på samma dag kan vilja åka hem ena studen och andra trivas och ha det bra.
Nu ska jag se om jag hittar något roligt att titta på!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: