Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 November

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en helt okej dag. Det har varit soligt och varmt men det ryktas om att det ska komma snö! Så det ser jag fram emot!
Nu ikväll har jag, Jennie och Emily (en nanny som jobbar i jennies grannhus) varit till World Market. Och vi hittade glögg och pepparkakor! Man blev så lycklig! Det känns lite tidigt men i helgen ska vi festa på det! Mums!
De hade mycket tyskt på den där affären och mycket choklad, synd att de inte hade marabou. Men vi är glada över våra pepparkakor och glöggen!
Imorgon har vi playdate med Cadence som är Nicholas kompis och på eftermiddagen ska vi på karate så det ska bli spännande!
Nu ska jag se på biggest looser sverige innan jag lägger mig och läser! 



~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad gott med glögg och pepparkakor. Jag längtar till 1.a advent så jag får dricka o äta det. Kram

    2010-11-09 | 08:36:21
  • Irene säger:

    Klart det inte är tidigt. Över en vecka sen vi avslutade första flaskan med glögg och paketet med pepparkakor ;)

    2010-11-09 | 11:17:53

Kommentera inlägget här: