Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

9 November

Kategori: Allmänt

SNÖ!!!!
Det var en helt vanlig dag till en början fast det var lite kallt när vi var på lekplatsen idag. Men när vi vaknade upp efter napen så snöade det! Jag blev jätteglad! Men det var ju förstås mest blask, men det är vitt ute och det känns så skönt att äntligen få lite vinterkänsla, det är ju trors allt november! Nicholas hade karate på eftermiddagen så jag var tvungen att köra bil när vädret var som värst men det gick bra ändå. Bara man tar det lugnt och försiktigt. När jag slutade så åkte jag och hämtade upp Jennie och sen åkte vi till southridge för att gå på yoga. Det var en lite annorlunda yoga än vad jag är van vid men det var roligt och väldigt avslappnande. Men samtidigt jobbigt också, jag är ju så ovig så det inte är sant! Och jag måste träna armarna! Imorgon blir det förmodligen vattengympa igen så det blir också roligt. På torsdag blir det nog att bara ta det lugnt och på fredag blir det bio. Sen blir det nog lite julklappsshopping i helgen. Vore skönt att ha det färdigt snart.


Det är vitare på backen nu, det här var när det precis hade börjat snöa. Får se om den är kvar imorgon bitti...

Hoppas att ni har det bra!

~♥~

Kommentarer

  • Irene säger:

    Hej hjärtat! Dina paket är färdiga nu så jag ska bara ringa och fråga nån på posten om jag verkligen måste skriva ned alla föremål, rutan är lite för liten för det :D

    Kramar

    2010-11-10 | 09:24:32

Kommentera inlägget här: