Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

1 Oktober

Kategori: Allmänt

Ny månad!
Och här är det Halloween som gäller överallt! I veckan när jag var ute och cyklade så såg jag några som hade dekorerat framför sitt hus med gravstenar och en massa saker! Och affärerna är fulla med Halloweensaker och det är inte förrän den sista oktober. Nicholas har redan beatämt att han vill vara en spindel, jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. Det ska bli roligt att fira Halloween här i alla fall.

Idag har det varit en ganska bra dag. Det var lite strul när vi kom till skolan men det gick bra och körningen var inga problem idag heller. Efter jobbet åkte vi och handlade på King soopers och jag tror vi var där i nästan två timmar! Nicholas hade lite problem att välja en leksak!

Imorgon ska jag nog åka och framkalla lite kort och så ska jag prata med mamma. Annars blir det nog lite städning och att ta det lugnt! Det känns otroligt skönt med helg!

Hoppas att ni har det bra!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: