Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

10 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag har jag verkligen en slapp dag! Jag har inte gjort någonting känns det som. Jag hade ju tänkt baka bullar men jag kände verkligen inte för det. Jag tror att jag håller på att bli förkyld igen. Men jag hoppas att det försvinner, jag har köpt halstabletter så förhoppningsvis hjälper det. Så vad har jag egentligen gjort idag!? Jag har fixat lite med scrapbookingen och suttit framför datorn och stickat. Jag har tittat på halv åtta hos mig och arga snickaren! Det är skönt att bara ta det lugnt men när man inte gör saker så får man mer tid till att tänka och då kommer förstås hemlängtan. Men konstigt nog så känns det helt okej idag, jag vet inte om det är för att jag har något att se fram emot nästa helg? Denna helgen är inte ens slut och jag längtar redan till nästa! I alla fall så igår sa Jennifer något om att det började bli kallare ute nu och då sa jag att löven på träden har börjat bli gula. Då berättade hon att colorado har den finaste hösten hon har sett, i bergen åtminstone. Så det slutade med att vi bestämde att vi ska åka upp till bergen (Breckenridge tror jag) nästa helg och sova en natt på hotell så det ska verkligen bli roligt. Jag hoppas att jag kommer att kunna ta några fina höstbilder. Det blir första gången som jag får åka upp till bergen och jag är glad att vi kommer göra det en gång innan vintern. Nästa gång blir i slutet på november så då kommer det att vara snö där.
Imorgon börjar en ny jobbvecka och det känns bra än så länge. Jag tycker att det känns roligare nu när vi åker omkring lite och hittar på saker. Tiden går fortare då också. Och denna veckan har jag något riktigt roligt att se fram emot, ett brev från Wilma!

Hoppas att ni har det bra!

P.S Helt otroligt, det regnar ute! Första gången sen jag kom tillbaka hit tror jag. D.S

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Det är väl skönt med en helg att bara slappa :) Det har vi oxå gjort i helgen. Vad kul att få se bergen innan vintern. Hoppas du får några fina bilder.

    Här är frost idag brrr, vill inte ha vinter. Hoppas du får en bra vecka! Kram

    2010-10-11 | 07:47:09

Kommentera inlägget här: