Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

12 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag har det regnat nästan hela dagen. Vi har haft en lugn dag här hemma men det har kännts som en lång dag. Jag hatar att vara förkyld och man blir ju lite tröttare än vanligt och har inte lika mycket energi så jag hoppas att det försvinner snart. Jag har inte så mycket att skriva, det händer inte så mycket just nu, bara det vanliga. Jag längtar till helgen och jag hoppas att Wilmas brev kommer imorgon! Och så längtar jag till aupairmötet nästa vecka. Hoppas att ni där hemma har det bra. Har ni fått någon snö än? Jani berättade att de hade fått det i Finland.

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej.

    Det är aldrig kul med förkylning men det går över som tur är.Fjällen är vita annars ingen snö än.

    Men den kommer väl snart.

    Kram mamma.

    2010-10-13 | 06:50:59
  • Irene säger:

    Hej vännen!

    Det snöade i bräcke för några veckor sen och åreskutan har varit nerisad ett tag. Men det ser ut som att det kommit snö inatt på renfjället. Har vi lite flyt är det bara en fråga om dagar innan det blir snö i byn.



    Kramar

    2010-10-13 | 08:57:13
  • Irene säger:

    Skojade bara! Idag när jag gick till skolan snöade det. Inte så att det la sig eller så men det var definitvt snö :D

    2010-10-13 | 15:20:19

Kommentera inlägget här: