Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

13 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag har det inte varit en bra dag. Eller till en början var den helt okej. Jag och Nicholas åkte till southridge och gick på hans artclass vilket är roligt och sen badade vi. Men när vi kom tillbaka blev det jobbigt. Förmodligen så var han alldeles övertrött. I alla fall så ville han inte gå och ta sin nap och blev jätteledsen. Jennifer hade tänkt sova med honom, jag skulle säga till när han hade somnat men istället så tog hon honom innan eftersom han var så ledsen och svår. Och det tog säkert 1½ timme innan han somnade. Jag fick ju lite ledigt men jag föredrar att jobba, jag känner mig så dum när det blir sådär och på något vis skyldig att Jennifer inte "kan" jobba. Jag vet att det var hon som sa att hon kunde ta Nic men det känns ändå jobbigt. Jag fick i alla fall tillfälle att prata med mamma på msn så det var skönt. Hemlängtan kommer ju förstås när det blir sådär jobbigt. Sen låg jag och vilade i säkert 3 timmar så vi får se hur det går att somna ikväll.
Det bästa med denna dagen var att jag äntligen fick Wilmas brev! Det hade förmodligen varit lättare att läsa det en annan dag men även fast det gjorde mig jätteledsen så känns det bättre efteråt. Brevet och teckningen pryder redan min vägg!
Så idag har det varit en av de dagarna som jag bara skulle vilja ta första bästa flyg hem men som vi vet går det ju upp och ner hela tiden så förhoppningsvis är de känslorna borta imorgon och allt känns bra igen.

Nu ska jag snart titta på top model och kanske äta lite glass!

♥SAKNAR ER♥

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Lider med dig när du har dom jobbiga dagarna. Tror inte vi riktigt kan förstå hur jobbig hemlängtan kan vara. Hoppas du får en bättre dag idag! Kram

    2010-10-14 | 07:45:23
  • Irene säger:

    Du måste stanna där så att jag kan komma och hälsa på dig! Du är så stark så du klarar de jobbiga dagarna också. Snöar för fullt här.

    Kramar

    2010-10-14 | 18:24:09

Kommentera inlägget här: