Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

14 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag känns det mycket bättre! Och dessutom känns det som om förkylningen håller på att försvinna! Nicholas var lite jobbig idag också men det kändes ändå bättre än igår. Grannarna är tillbaka från Mexiko så Nicholas lekte med Julie på eftermiddagen. Och de ska kanske följa med upp till bergen i helgen. Jag hoppas att Jennifer hittar boende åt oss för jag vill verkligen åka! Efter jobbet idag tog jag cykeln till posten och skickade ett brev till Wilma. Nu ikväll har jag tittat på Robinson och tagit det lugnt. Jag hann även skriva lite med mamma innan hon åkte på jobbet. Imorgon är det fredag och det ska bli otroligt skönt med helg! Man blir lika förvånad varje gång att veckan har gått så fort!

Jag tänkte visa lite bilder från min cykeltur men det fungerar inte så jag får försöka imorgon.

God Natt!

~♥~




Kommentarer


Kommentera inlägget här: