Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

17 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag var det dags att åka hem igen! Det var utcheckning klockan 12 så vi packade ihop våra saker och lastade in dem i bilen. Sen gick vi till lekplatsen en sista gång. Efter det var planen att åka skridskor men det var ett hockeylag som hade träning och vi hade inte tid att vänta så vi begav oss iväg ner för bergen istället. Man tror ju att det ska vara små slingriga vägar men det är en tvåfilig motorväg hela tiden där man får köra typ 130 km/h!
Det är skönt att komma iväg lite men alltid skönt att komma tillbaka också! Helgen har gått otroligt fort och imorgon är det jobbdag igen! Nästa helg är det aupairmöte och så ska jag hitta på något med Meagan så det ska bli roligt. Jag måste åka till Park Meadows nästa helg också och titta efter vinterskor och kanske lite julklappar. Jag börjar redan känna mig jättestressad!








Alla hus och affärer var så fina, detta är "turistbyrån".



~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Du ser ut att ha haft en underbar resa till bergen :) Så mycket fina bilder. Hoppas din vecka framöver oxå blir bra och går fort så du får hitta på nått med Meagan nästa helg. Här hotar dom med att det ska komma snö nu i veckan, väldigt tidigt tycker jag :/ Nu ska jag snart in och operera mig i knät. Kram

    2010-10-19 | 08:35:00

Kommentera inlägget här: