Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

21 Oktober

Kategori: Allmänt

Jag tycker inte om mitt namn just nu! Idag var Jani hemma från jobbet så vi kunde äntligen åka till Social security office. Men det gick inte så bra. Mitt namn är för långt, de kan inte skriva in alla namnen på deras datorer. Och dessutom så var det ett papper som jag skrev på på flyget hit som jag hade skrivit Emma som mitt namn och det kunde jag tydligen inte göra för det måste stå Anna som i mitt pass. Så nu måste jag boka en tid så att de kan ändra det och efter det kan det ta en månad innan jag får mitt social security number. Jag blir så less! Det hade varit så mycket lättare om Emma stog först i mitt namn. Men men inget att göra något åt nu!
Annars så har dagen gått bättre än vad jag trodde. Jag trodde att det skulle bli jobbigt med Nic eftersom rutinerna skulle bli ändrade men det har gått bra. Och imorgon är det fredag och aupairmöte. Meagan ska komma och hämta upp mig så att vi kan åka tillsammans. Vi ska äta middag på ett ställe som heter Garlic Jim´s så det blir nog roligt.
Boendet till thanksgiving är bokat nu så vi kommer att åka upp till Copper mountain på torsdagen och åka hem på måndagen så det blir roligt. Jag kommer att passa Nic torsdag och fredag och sen får jag två hela dagar ledigt att åka skidor på. Det ska bli jätteroligt! Jag kommer dock inte att få ett eget rum denna gången men det spelar ju inte så stor roll.
Hoppas att ni mår bra!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: