Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

22 Oktober

Kategori: Allmänt

Vilken bra dag jag har idag! Det hade inte kunnat bli mycket bättre!
Det började med att Nicholas sov till klockan 9 imorse så jag fick en timme till att ta det lugnt. Han hade varit uppe vid 5 på morgonen för att han var hungrig och så drack han en chokladmjölk när han vakande vid 9 så jag behövde inte försöka få honom att äta frukost. Han har munsår just nu så det är svårt att få honom att äta. Så vid 10 åkte vi till King Soopers och köpte en muffinsplåt och en liten bil till Nicholas. Sen när vi kom tillbaka bakade vi chokladmuffins. Det var en sån färdig blandning som man bara tillsätter ägg, vatten och olja. Det är lättast att använda det när man bakar med Nic. Vi använde halloweenformar och de blev riktigt bra. Jag förstår dock inte varför man ska använda en muffinsplåt när man ändå har formar? Goda blev de i alla fall! Eftersom Nic sov så länge så kändes det som om dagen bara flög förbi! När det var färdigjobbat så fixade jag iordning mig inför aupairmötet och Meagan kom och hämtade mig vid halv 7. Våran LCC är så rolig! Restaurangen hon hade valt var typ ett hämtställe så de hade bara två små runda bord och vi var 11 personer som fick trängas! Men det var roligt och pizzan var god. Meagan ska till Breckenridge i helgen så vi kunde inte hitta på något men nästa helg blir det nog middag och bio så det blir roligt. Dessutom så berättade LCC- Jennifer att det är två nya aupairer som har kommit så hon behövde två som kunde kontakta dem och välkomna dem. Den ena var en svensk tjej så jag ska kontakta henne på söndag och kanske hitta på något med henne så det ska bli roligt. 
Jag hoppas att hela helgen kommer att bli bra!


Muffinsen! De är godare än de ser ut!


Nicholas säger Cheese men det blev inget leende!


Jag redo för aupairmöte!

Darth Vader kom precis och sa godnatt till mig!

~♥~ 

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Muffinsarna ser supergoda ut. Hoppas din helg blir bra nu och du kan vila ut lite innan nästa vecka börjar. Kram

    2010-10-23 | 18:12:27

Kommentera inlägget här: