Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

24 Oktober

Kategori: Allmänt

5 månader i USA!!!
Ja då var denna helgen snart slut också! Det går alldeles för fort! Det har varit en bra dag. Jag pratade med mamma och Wilma imorse. Sen pratade jag med den nya svenska aupairen och hon verkade snäll, vi ska träffas imorgon efter jobbet så det ska bli roligt. Jag följde med resten av familjen till Park Meadows på förmiddagen. Där försökte jag hitta julklappar men det gick inte så bra och jag kände mig inte så shoppingsugen. Men jag hittade en fleecetröja och ett pannband till mig. Jag håller på att förbereda mig inför vintern! Men jag tror att jag har det mesta nu. Det har varit en dyr helg och det gillar jag inte! Nu på eftermiddagen har jag pysslat och tittat på idol. Det är jätteroligt att pyssla men lite jobbit när man hela tiden kommer på saker som man skulle behövt, jag har ju inte ett helt lager här som hemma! 
Det känns lite småjobbigt att börja jobba igen imorgon. Jag är inne i en svacka nu och tycker att det är lite jobbigt så jag hoppas att energin kommer tillbaka snart. Det kommer att bli lite extra jobbigt från och med nu också för Nicholas ska börja att ta bara en timmes nap. Det har ofta varit den bästa tiden på dagen och nu kommer den att förkortas med en timme så det känns sådär.
Nästa helg är det halloween och jag vet ännu inte vad jag ska vara. Men det kommer nog att sluta med att jag klär ut mig till häxa för det är lättast att fixa. Det ska bli riktigt spännande med halloween i alla fall!

Hoppas att ni har det bra, jag saknar er!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Tänk att det gått 5 månader redan! Ser framemot att få se dina verk sen. Den där svackan du är inne i är jag oxå :( Kanske det är hösten som gör det. Här är riktigt kallt idag brr nu kommer den där hemska vintern. Kram

    2010-10-25 | 08:05:58

Kommentera inlägget här: