Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

25 Oktober

Kategori: Allmänt

Dagen har gått bra. Det har varit dåligt väder, det regnade imorse och det har blåst jättemycket så vi har mest varit inne och lekt. På eftermiddagen så provade vi att gå till lekplatsen men det var för kallt!
Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Jennie, den nya svenska aupairen, och vi åkte först till Target sen åt vi middag på Wendys och sen vidare till TJ-Maxx. Hon verkar jättesnäll och det var lätt att prata med henne så det var skönt. Hon kommer från Sundsvall så vi är båda norrlänningar! Det kommer att bli skönt att ha en svensk att vara med. Det är så roligt att man kan gå och prata om vad som helst och ingen förstår en! Det är många som tittar och säkert undrar vad det är för språk man pratar. På onsdag har vi planerat att åka till Park Meadows så det blir nog roligt. Jag trodde att det skulle kännas lite stressigt och jobbigt att ut och åka efter jobbet men det har faktiskt känts skönt. Nu ska jag titta på biggest looser sverige innan jag lägger mig!

~♥~

Kommentarer

  • luffi säger:

    God morgon!



    Sovit gott!? Tänkte bara se om du ville vara med i min "Dagens blogg" tävling!? Sedan dras en vinnare senare idag! Kram Luffi

    2010-10-26 | 05:41:40
    Bloggadress: http://www.luffi.se
  • Moster Nettan säger:

    Vad kul att du hittat en norrlänning :) Måste vara skönt att få prata svenska oxå. Kram

    2010-10-26 | 08:18:07
  • Irene säger:

    Yey! Bra infiltration, snart tar vi över världen ;)

    Skönt att hon var trevlig. Kramar

    2010-10-26 | 09:35:46

Kommentera inlägget här: