Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

26 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag har Nicholas varit helt underbar! Tänk om han kunde vara på sånt humör varje dag, då hade det varit lätt! Dessutom så sov han till 9 imorse så jag fick 1½ timme på morgonen att ta det lugnt så det var härligt. Vi har varit till biblioteket och till McDonalds inomhus lekplats idag. Det var en bra jobbdag även fast den var lite lång.
Min semester är nu fixad och bestämd till Irene kommer, det blir 6 dagar ledigt och sen får hon vara med mig och Nic i 3 och se hur våra dagar är. Och sen så fick jag veta att Hawaii inte räknades som semester så de återstående 4 dagarna ska jag vara ledig runt julafton. Jennifer måste vara ledig då så hon frågade om jag kunde ta min semester då och det kunde jag förstås. Jag har ju inget planerat och jag trodde ju inte ens att jag hade de 4 dagarna så jag är glad. Och det kan bli lagom att få ledigt i mitten på december och sen i april och sen är det inte långt kvar tills jag får komma hem!
Imorgon blir det Park Meadows med Jennie efter jobbet så det ska bli roligt. Jag ska försöka att handla bara julklappar och inget till mig själv! Det har varit en tillräckligt dyr vecka!

~♥~

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad kul att du planerat lite då måste det kännas lite lättare. Kul att Irene får vara med några dagar när du jobbar så hon får se hur det är. Vilket datum kommer du hem?

    Skulle vara så kul att få träffa dig då :) Du kanske mellanlandar på Arlanda så vi kan träffas då? Men men det är ju långt till dess, vi hinner nog prata om det längre fram. Kram

    2010-10-27 | 19:49:23

Kommentera inlägget här: