Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

29 Oktober

Kategori: Allmänt

Som vanligt så är det helt underbart med fredag! Det har varit en hyffsat bra dag med Nic. Men han är ju för gullig ibland! Han har börjat med att hela tiden när han ser Jennifer på dagarna så säger han åt henne att gå så att han kan leka med mig ifred. Och idag när jag hade slutat så ville han ju fortsätta leka med mig men jag skulle gå och duscha och fixa lite innan Jennie skulle hämta upp mig. Och så när jag står i duschen så hör jag att det knackar på dörren och då är det Nicholas som frågar om jag kan leka med honom när jag har duschat färdigt! Han är så rolig ibland. Och igår när vi var på storytime på biblioteket sa han "I wanna sit beside you because I love you so much" man blir så lycklig av att höra sånna saker! Det gör att man glömmer alla de jobbiga stunderna.
I alla fall så kom Jennie och hämtade mig vid 6 och då åkte vi till Park Meadows och åt middag och tittade snabbt i lite affärer innan vi begav oss till bion. Vi hade inte bestämt vad vi skulle se så det gjorde vi där, den jag hade velat se hade redan börjat så vi såg You again vilket var sådär. Den var lite förutsägbar och överdriven men det är roligt att bara gå på bio så det gjorde inte så mycket!
Imorgon blir det pyssel, lite shopping till pyssel och kanske Trick or treat street med resten av familjen. Jag vet inte riktigt vad det är för något.
När jag kom hem nu ikväll var det Halloweenpyntat på framsidan av huset så det är roligt! Jag kanske ska köpa en pumpa imorgon och göra en Jack o lantern?!
Det är härligt med helg så att man kan vara uppe lite längre på kvällen, men jag ska inte vara uppe hela natten som Andreas ;)
Nu ska jag svara på lite mail och sen titta på Top model!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Måste kännas skönt när han säger såna saker till dig. Kram

    2010-10-30 | 14:54:03

Kommentera inlägget här: