Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

3 Oktober

Kategori: Allmänt

Redan söndag! Helgerna går så fort. Igår på förmiddagen hände det inte så mycket. Men på eftermiddagen cyklade jag till TJ-Maxx och där köpte jag två ramar. Det känns som om jag har blivit väldigt snål när det gäller vissa saker här. Jag hittade ett par byxor och en stickad tröja som jag gillade och de kostade inte ens 200 kr tillsammans men jag tyckte att det kändes för dyrt! Men det är väl kanske bra också. Sen så åkte jag till Target också och framkallade 150 kort, tror jag att det var. Jag vet inte om de har andra format här men det verkar som om de är lite mindre här för på vissa kort kunde man se att det fattades lite men det gör inte så mycket. Annars så spenderade jag kvällen med att titta på idol. Det är så härligt att titta på lite svenska program!
Idag på förmiddagen så passade jag Nicholas i ungefär 2 timmar medans Jani och Jennifer hade storstädning. Och sen åkte jag iväg till Michaels som är ungefär som Syssla hemma. Och det blev en mycket dyrare resa än vad jag hade tänkt! Men jag köpte ganska mycket saker och nu kommer jag att ha något att pyssla med ett tag. Jag har köpt album och papper så nu kan jag äntligen börja med scrapbookingen vilket ska bli roligt. Sen så köpte jag garn och stickor så att jag kan sticka vantar, halsduk och sockar till vintern. Så nu känner jag mig jättesugen att börja med det!
Det verkar som om jag har fått något roligt att se fram emot i November nu i alla fall! Vi ska åka upp till bergen (Copper mountain) under Thanksgiving och åka skidor. Jag tror att vi skulle vara borta i fyra dagar. Så det ska bli roligt och spännande. Jag fick välja mellan att stanna här hemma och inte jobba eller följa med och jobba lite så att Jani och Jennifer får åka lite skidor också och självklart väljer jag att följa med! Vi ska köpa liftkort snart också, jag vet inte om jag ska köpa för 4 eller 8 dagar, jag måste fråga hur många gånger de tror att vi kommer att åka skidor. Det kostar i alla fall ungefär 200kr/dag så det är väl inte allt för dyrt för att åka skidor i klippiga bergen!

Nej nu vill jag sätta igång med mitt pyssel!


Synd att det alltid är någon som måste ta kortet, jag saknar farfar på detta men det var det bästa jag hittade.






Min anslagstavla som ser lite roligare ut nu när jag har fler bilder. Och det bästa är ju förstås Wilmas fina teckningar!


Mina inköp idag!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Vad kul att få åka till Klippiga bergen :) Vilka fina ramar du köpt och fina kort har du satt in. Hoppas du får en bra vecka! Kram



    Förresten kan du titta på play tv från sverige? Isf kan du ju se många program härifrån.

    2010-10-04 | 07:41:54

Kommentera inlägget här: