Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

30 September

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag!
Och vi tog ett stort steg idag, jag körde Nicholas själv till biblioteket! Och det gick jättebra så jag ska köra honom till skolan imorgon också. Det kanske blir lite mer nervöst för jag har aldrig varit på det stället men det är nära biblioteket så det borde inte bli så svårt. Och nästa vecka börjar alla aktiviteter, på måndagar är det en musikklass, på onsdagar en bildklass, på fredagar en skolklass och en dag i veckan blir det biblioteket och bad så det kommer att bli fullt upp framöver vilket är bra!
Jag har inga planer för helgen, bara att ta det lugnt. Jag ska nog åka till Target imorgon efter jobbet och framkalla kort så jag kanske kan börja med min scrapbooking.
Jag fick mina skidstavar idag och de verkar bra, de var lite långa men när man har pjäxorna på sig så kommer de nog att vara perfekt! Så nu är det bara jackan kvar sen har jag hela min utrustning. Jag ser verkligen fram emot vintern då jag får prova allt.
Tänk att det är fredag imorgon, veckorna går fort, fast denna veckan har ju varit en kort vecka för mig eftersom jag inte jobbade på måndagen. Men det ska bli härligt med helg, så att jag får sova ut lite. Jag har kännt mig lite trött, både igår och idag somnade jag under napen och det brukar jag inte göra.
Nu ska jag titta färdigt på rädda willy 4!

Saknar er!

~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej!

    Vad bra att du kommer att ha egen skidutrustning och slipper hyra, du kommer ju att kunna ha den länge.

    vad fina alla bilder är.Vad mycket du har fått se.

    Kram Mamma

    2010-10-01 | 06:56:23
  • Moster Nettan säger:

    Vad bra att du kan köra själv, du kommer kunna köra mitt inne i S-holm sen när du kommer hem. Skönt att det kommer hända mycket på vardagarna då kommer tiden gå fort. Kram

    2010-10-01 | 08:07:19

Kommentera inlägget här: