Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

5 Oktober

Kategori: Allmänt

Ännu en dag avklarad. Jag känner mig lite trött men det har varit en helt okej dag. Det är helt otroligt vad det går upp och ner hela tiden! Ena stunden känns det jättebra och andra undrar man hur man ska orka med det här.
 Men jag har halloween att se fram emot nu och nästa aupairmöte och sen blir det thanksgiving i november och i december julen förstås. Men där vet jag inte om det kommer att bli lättare eller svårare? Det får vi se.
Just nu är jag jättesugen på att fortsätta med min scrapbooking så det ska jag göra!

Saknar alla jättemycket!

~♥~

Kommentarer

  • Moster Nettan säger:

    Tack för kortet! Jättekul att få. Vad spännande det ska bli att få se ditt album sedan.

    Ska berätta något för dig.... Vi ska flytta tillbaks till S-holm :) Tomas har fått jobb från 1 januari. Då blir det lite närmare att träffas när du kommer hem. Kram

    2010-10-06 | 08:52:44

Kommentera inlägget här: