Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

6 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag! På förmiddagen var det dags för fösta artclassen och det var roligt! Sen gick vi till poolen och badade fram till lunch då vi åkte hem. Nicholas var lite övertrött idag så napen blev lite jobbigare än vanligt men han somnade i alla fall! Det är konstigt att det är svårare när man verkligen märker att han är trött. På eftermiddagen lekte vi som vanligt. Idag var det en blandninga av scooby-doo, star wars och arbetsmaskiner!
Efter jobbet åkte jag till Michaels igen, när man väl börjar pyssla så kommer man ju på att man behöver både det ena och det andra. Men jag hittade faktiskt inte så mycket av det jag hade tänkt. Men det viktiga köpte jag och det var mer garn som var på rea. Jag försökte hitta strupstickor för tjockt garn men de hade de inte! Jag vet inte hur de stickar strumpor och vantar? Jag får fråga mamma om hon kan skicka. Ikväll är det top model och hellcats så det blir perfekt att sitta och sticka till det!
Imorgon är det storytime på biblioteket på schemat och på fredag är det skola för Nic och efter det ska vi till DMV (?) och fixa Colorado ID till mig, äntligen! Så efter det kan jag fixa meddlemskort till recreation centren och bibliotekskort så det blir skönt. Sen kan jag börja låna filmer och det blir toppen, böcker också för den delen!
Nu ska jag börja på en halsduk för kanske tredje gången!


Redo för målning!




Snack vid poolen



~♥~

Kommentarer

  • Mamma säger:

    Hej.

    Vad roligt med artclass.Det skulle Wilma ha gått på.

    Vi var på badet idag Andreas var med,det var kul.

    det ser ut som det är ett roligt badhus där ni är med.

    Kram Mamma

    2010-10-07 | 06:47:46
  • Moster Nettan säger:

    Vilket härligt badhus. Kul att det händer saker varje dag då går ju tiden fort. Har du börjat umgås med några andra aupairer då? Vore väl kul så ni kan hitta på nått på helgerna tillsammans. Kram

    2010-10-07 | 07:48:28

Kommentera inlägget här: