Anna Emma Elisabeth Gunnarsson

8 Oktober

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en bra dag!
Det var lite svårt att få Nic att vilja åka till skolan imorse men när vi väl kom dit gick det bra. För ovanlighetens skull så hade vi molnigt idag och ganska kallt så det blev bara en kort stund på lekplatsen. Vi tog en tidig nap och vid halv 4 åkte vi iväg med Jennifer till DMV (department of motor vehicles) för att fixa ett colorado ID till mig. Det gick dock inte så bra, vi fick veta att jag måste ha ett social security number först så vi åkte dit men där var det stängt så det kommer dröja ytterligare innan jag kan fixa det. Efter det åkte vi till Christy sports där jag köpte liftkort för 8 dagar så nu känner jag mig fattig igen! Men jag ser verkligen fram emot thanksgiving då jag får åka skidor för första gången här. När vi var färdiga där åkte vi vidare till Target. Jennifer har kommit fram till att Nic ligger efter när det gäller datorer (här börjar de tydligen med datorer när de är 3 år!) så de funderade på att köpa en till honom. Men jag tror att de kom fram till att Jani skulle köpa en ipad så att Nic kunde få hans dator. I alla fall så efter Target åkte vi till en restaurang som hette Rock bottom, det var ett häftigt ställe och hade god mat. Vi kom inte hem förän halv 9 så det har varit en lång dag med mycket åkande hit och dit men det är bara roligt tycker jag! Nu ikväll har jag tittat på idol och fortsatt med min stickning.
Just det! Jag brukar sjunga "nyss så träffade jag en krokodil..." låten för Nicholas, han tycker den är jättebra! Och idag när vi lekte scooby doo så frågade jag vad han var för monster och då sa han "flak där bak monster" och det är de sista orden i krokodilsången. Det låter bara så roligt när han säger det!
Nej nu måste jag gå och lägga mig! Det känns som om jag har massor att göra imorgon!

God natt USA, God morgon Sverige!

~♥~

Kommentarer


Kommentera inlägget här: